niedziela, 5 sierpnia 2012

Lista rzeczy do zrobienia przed 18 ;D

  Heej, przypominam o dodawaniu komentarzy do tego POSTA na temat tego czy chcecie tą notkę o bransoletkach z muliny bo jak na razie zapowiada się że niedługo zrobię o tym post. A dziś piszę do Was o trochę nie typowej rzeczy czyli : Listą rzeczy do zrobienia przed 18-stką ;)) 


  Na pomysł wpadłam przypadkiem, leżąc i rozmyślając <jak zawsze> :D Pomyślałam że jakoś zabrakło mi w tym życiu konkretnego celu. Nie mogłam sobie uświadomić o jaki cel właściwie mi chodzi. Więc zrobiłam listę rzeczy które chciałabym zrobić przed osiemnastką (wiek nie całkiem przypadkowy bo przecież w tym wieku stajemy się dorośli, bynajmniej na papierze). A poza tym kiedy szaleć jak nie teraz ;)) Oto przedstawiam Wam moją listę:  


1. Nauczyć się chodzić w szpilkach ok. 10 cm. 



2. Wskoczyć do morza/jeziora/basenu w ciuchach.


3. Nabrać chęci do nauki xD 


4. Schudnąć.



5. Pójść na najbardziej szałowe i drogie zakupy w życiu <trzeba do tego jakiś kredyt skombinować ;D>


6. Mieć takie wakacje jak w filmach czyli : zabawa, szaleństwo i przystojni chłopacy ;))


7. Mieć własną toaletkę.


8. Spędzić dzień w spa. 


9. Przefarbować włosy na stałe. 


10. Zrobić sobie tatuaż na wewnętrznej stronie nadgarstka. 


11. Zrobić całą a6w. 


12, Być szczęśliwa. 

13. Zakupić profesjonalną lustrzankę.


14. Powiesić na całej ścianie swoje najlepsze fotografie. 


15. Znaleźć go, uwieść i zatrzymać. 


16. Napisać do kogoś list i zostawić go na jego biurku. 


17. Nocować na plaży. 


18. I ostatnie. Przeczytać wszystkie książki Meg Cabot ♥ Uwielbiam jej powieści. 


  No to by były wszystkie rzeczy jakie chciałabym zrobić przed moją osiemnastką. Mam ogromną nadzieję że większość się spełni. Życzcie mi tego ;)) A wy robicie taką listę? Czy sądzicie że to strata czasu? Ja na swoją poświęciłam 3 godziny, ale myślę że było warto. Paa ;* 


Jeśli macie jakieś pytania albo pomysły na następny post to piszcie ma maila  modnamoda.sandra@onet.pl  albo pod tym wpisem. Zachęcam do komentowania motywuje mnie to ;D 


4 komentarze:

  1. Strasznie podobają mi sie tatuaże na nadgarstku sama chciałabym mieć kiedyś takie.:D A moim zdaniem to faja sprawa mieć taką liste ale nigdy nie wiadomo czy da się to spełnić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też planowałam zrobić taką listę , ale oczywiście nie miałam weny ..
    uważam że twoja lista rzeczy do zrobienia przez 18 jest mega ! połowę z nich również planowałabym zrealizować ;d
    po prostu świetna ! xd

    a no i życzę Ci , aby się spełniła ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Bardzo ciekawa ta lista :) i ciekawy pomysł na zajęcie czasu, myślę, że może sama zrobię taką ;D
    2 i 3 punkt wykonany, 4 właśnie nadchodzi :)
    Dziękuję za komentarz u mnie. To bardzo motywuje ; p
    motylina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Heej, dziękuje za każdy komentarz. Z chęcią wchodzę na Wasze blogi, więc proszę nie spamować. Odwdzięczam się za każdą obserwację. Tylko proszę napisać to że obserwujecie w komentarzu.